Thursday, October 27, 2011

Makan Malam Yang Bajet

Kelaparan mendatangi daku diwaktu malam...(*hampeh gila ayt). Justeru aku memikirkan apa yang perlu aku beri kepada perut ku yang sekian lama hidup bersama aku. "Eh, teringin begek laa...lama tak makan". Memang feeling goOd la waktu hujan2 gini makan begek. Tetiba teringat aku kat U dulu. Heee...makan begek dan belikan begek untuk "sumbody you know who".(*erk!)

   Memang aku ni jenis kaki begek la jugak. Sejak duk rumah nih, makan berat jer hari-hari. Teringin nak rasa meggi, begek, kepsi cam study dulu. Heee.....malam nih akhirnya dapat begek, jadi..anda pula bagaimana?  =P

"Abang...bergek daging special satu...!!!"

...............................

" Tukar bang.....bagi bergek ayam special laa.."

.....................................

"Errrr.....bang, tetiba teringin daging special balik....heee"

No comments:

Post a Comment

Pelawat Ladang Cherry