Tuesday, October 25, 2011

Alasan Tak Banyak Post

Mungkin semua kebanyakan yang cakap, 'Bosan gila blog nih, post tak banyak,pastu ayat pendek2. Pemalas bukan main, tapi gila nak berblog.Sudahlaa..."..Haaa...kan?kan..?Takpe..takpe aku jugak mempunyai perasaan seperti anda2 sekalian, sbb aku sendrik tgok blog ni cam segan nak hidup. Bagi menyemak blogger intenet jerk.


Tapi..tapi...tapi...ekceli, aku sbanrnya nak buang yang keruh,ambil yang jernih. Kalau sesiapa yang ikut blog nie dari awal, diorang pasti tahu sebab sebelum ni, blog nie dah banyak post, tapi semua tentang cintan-cintun post yang tak sesuai dibawah umur. Hee,tapi semua tuh dah jadik kenangan sanubari dah,chill dude.


Itulah, sekarang nie dah masuk musim bekerjaya,so blog ni pun kurang banyak cerita. tapi, aku tetap akan update blog nie bila tyme aku free..ea..ea...Dan alasan seterusnya adalah kerana......setiap malam, akan jadik mcm neyh........

10 hingga 15 minit pertama. Menonton cerita dengan penuh keasyikkan sambil mengiring tidur atas bantal

Minit yang seterusnya........zzZZzz........  -_-

No comments:

Post a Comment

Pelawat Ladang Cherry